Saturday, September 18, 2010

Upcoming quizzes for the 9th-10th grade Hebrew class

Shalom,
Please remember the two upcoming quizzes for the 9th-10th grade Hebrew class.
10/5/10-Hebrew vocabulary quiz. 10/10/10 - Oral quiz- conversation.
Following are the study sheets:

רשימת מילים לבחן אוצר מילים שני:

מלונה
מרגיש
מתרגש
רגש
קצה
מפריד
נביחה
הסתלק
זנב
לחש
כרטיס ברכה
מאחל
תשובה
עונה
מה דעתך
מצידי
בערך
קינוח
מצטרף
מציק
צמא
נפגש


שיחה ליום כיפור וסוכות -רמה א'


דני: נו, אהרון, אתה מתרגש לפני צום יום כיפור?
אהרון: האמת היא שאני מאוד מתרגש.,כי הצום משפיע עלי מאוד לרעה.
דני: למה? הצום בכלל לא מפריע לי.
נכון, אני קצת רעב וגם צמא, אבל זה עובר מהר, אך אני אתגבר.
אהרון : לי זה מאוד מפריע.
יש לי בעיה עם השתייה. אני אוהב לשתות הרבה.

דני: אני שוב אומר לך ,שלא איכפת לי בכלל מהצום.הצום בכלל לא מציק לי.
אהרון: תגיד, אני אראה אותך בבית הכנסת?
דני: נראה לי שאני מצטרף לסבא שלי לבית הכנסת שלו.
אהרון אז מה דעתך לבוא אלי במוצאי הצום?

דני: אני לא חושב, כי אני צריך לעזור להורים שלי לבנות את הסוכה.
אהרון: נו, באמת. אז מתי אפשר להיפגש? נראה לי שאתה חבר מאוד עסוק.
דני: בחול המועד..מה אתה לא נוסע להרשי פארק?
אהרון :כן, אז ניפגש באוטובוס, וככה יהיה לנו הרבה זמן לשוחח.
דני: זה רעיון מצויין, רק אל תשכח להביא איתך את ארבעת המינים,

No comments:

Post a Comment